Girişimsel Nöroradyoloji

Girişimsel Nöroradyoloji Nedir?

Girişimsel nöroradyoloji, beynin, omuriliğin ve diğer sinir sistemi hastalıklarının tedavisinde kullanılan minimal invaziv teknikleri kapsayan bir tıbbi alt alandır. Girişimsel nöroradyoloji, beyin ve sinir sistemi hastalıklarını değerlendirmek ve tedavi etmek için anjiyografi(DSA), bilgisayarlı tomografi (BT), manyetik rezonans görüntüleme (MR) ve diğer ileri teknoloji görüntüleme yöntemlerini kullanılır.

Girişimsel Nöroradyoloji Uygulama Alanları

Bu alan, bir dizi nörolojik durumu ele almaktadır. İnmeye neden olan damar tıkanıklıkları, anevrizma(baloncuk) tedavileri, beyin damar darlıklarının tedavisi, arteriyovenöz malformasyonlar(beyin damar yumakları, AVM), tümörlerde  embolizasyon, stent yerleştirme ve diğer minimal invaziv prosedürlerle ve ağrı yönetimi gibi uygulama alanlarıyla girişimsel nöroradyoloji, hastalara daha hızlı ve etkili tedavi seçenekleri sunmaktadır.

Girişimsel Nöroradyoloji ile Minimal İnvaziv Tedaviler

Girişimsel nöroradyoloji, geleneksel cerrahi müdahalelere göre bir dizi avantaj sunar. Hastalar daha az ağrı hisseder, iyileşme süreçleri hızlanır ve hastanede geçirilen süre azalır. Bu da hastaların normal yaşamlarına daha çabuk dönmelerine olanak tanır.

Girişimsel Nöroradyoloji Uzmanıyla tanışın

Girişimsel nöroradyoloji hizmetleriyle ilgili en son teknoloji ekipmanlarla, beyin ve sinir sistemi sorunlarına yönelik en etkili çözümleri sunarlar. Bu uzmanlar, hastaların sinir sistemi rahatsızlıklarını cerrahi müdahale gerektirmeyen yöntemlerle tedavi etme konusunda uzmanlaşmışlardır. Girişimsel nöro-radyoloji, hasta iyileşme sürecini hızlandırabilir, komplikasyon riskini azaltabilir ve hastanın yaşam kalitesini artırabilir.